Zusjes! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Zusjes! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Zusjes!

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

26 Mei 2009 | Nederland, Leiden

Hallo zusjes,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ben blij dat we op deze manier de komende weken contact kunnen houden!

:SMS update:: 30 mei 2009 :
30/5 Auxerre. We zitten lekker aan de koffie. We hebben een fantastich afscheid gehad, een gezellige treinreis en een lekker plekje op de camping. Voor allemaal de groetjes en een kus van ons!

• 27 Mei 2009 - 12:10

Hans:

Hallo Tom en Corrie, zojuist jullie kleinzoon bewonderd, wat een schatje zeg. Nog even en dan is het voor jullie zover, in mijn gedachten zal ik ook bij jullie zijn.
    Groetjes en een hele fijne trip, Hans.

• 27 Mei 2009 - 19:38

Joan De Wekker:

Corrie en Tom,van harte met jullie kleinzoon Tom.Ik wens jullie een goede wandelreis toe en zal jullie zeker volgen via de site.En daarna weer genieten van de kleine.Liefs Joan

• 29 Mei 2009 - 18:05

Co En Corrie:

Tom en Corrie,

Heel veel succes met jullie tocht. We blijven jullie volgen via de site. Nog gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Groetjes Co en Corrie (leo)

• 29 Mei 2009 - 19:21

Zussie Rens:

Slaap lekker vannacht en zie jullie morgenochtend op cs leiden kus

• 30 Mei 2009 - 20:29

Olga/ Bart Schrover:

Lieve Corrie en Tom,
    Nu gaat het echte werk beginnen.
    Succes morgen met de eerste etappe.
    Kanjers zijn jullie en het gaat vast lukken.
    Liefs van Olga en Bart

• 31 Mei 2009 - 07:45

Frans:

Hoi Cor en Tom,
    Ok, nu is het echt, wij wensen jullie alles wat je maar kan gebruiken bij z’n reis.
    30/5 nog 40 km gelopen bij LEO, de dikke Damen achter de inschrijftafel laat mij jullie de groetendoen en ze vroeg of er al iets geboren was.
    Kus van ons en groetjes. Frans en Joke

• 31 Mei 2009 - 17:18

Esther:

Hoi pap en mam, veel plezier. We zijn nu al trots op jullie. Kus van Tom en de rest