zusje even gebeld - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu zusje even gebeld - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

zusje even gebeld

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

03 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal, ik heb zojuist Corrie even opgebeld en ja hoor telepathie, zij was net al haar berichtjes aan het lezen,moa is blij dat het goed gaat met haar kleinkinderen, kinderen neven en nichtjes, kortom ze houdt van ons allemaal (dit zijn haar eigen woorden).En dan nu een klein verslag:
Ze zijn nu in Guipy, staan bijna boven op een berg op de camping met nederlandse eigenaren, en hun wasje hangt lekker te drogen. Ze hebben nu 125 km afgelegd en alles gaat voorspoedig.Gisteren waren ze in Neussointaines en hebben overnacht in een chambres des hotes.soms lopen ze een stuk met Henry een gepensioneerde man.Ze komen ook weer spontane mensen tegen, zo kregen ze gisteren zomaar een berg kersen. Nou ik was blij om wat van haar tehoren, ze vindt ook alle berichtjes leuk, maar haar telefoon staat niet altijd aan, wat ze gelijk heeft,nou allemaal kusjes van de Botermannetjes en groetjes van mij
:SMS update:: 4 juni 2009 :
4 juni, we liggen heerlijk in het gras op de camping municipal in Prmery. Hebben thee gedronken bij de buren uit Alphen ad Rijn. Ook vandaag weer fantastich wandelweer. We eten straks groentenschotel. Vanavond op tijd naar bed, morgen naar Nevers 32 km. Groet en kus van us.

• 04 Juni 2009 - 07:00

Joke En Floor:

Tom en Corrie, wij wensen jullie veel wandelplezier! wij gaan hier door met oefenen Zal gaan genieten van jullie verhalen.
    succes en tot het volgende bericht

• 04 Juni 2009 - 10:15

Joke En Frans:

Hallo Tom en Corrie, Heel leuk om op deze manier toch een beetje te horen hoe julie geweldige wandeltocht verloopt.We blijven jullie volgen hoor !!
    Fijn dat alles goed gaat, jullie zullen zeker samen erg genieten van deze bijzondere ervaring.Groetjes en kus van ons XXX

• 04 Juni 2009 - 15:58

Patty:

Hoi Tom en Corry
    Gaat het naar verwachting?Geniet ervan .
    Groetjes Patty

• 04 Juni 2009 - 20:10

Collega Wim ( Hema ):

Tom & Corrie,Hartelijk dank. dat ik jullie reis op deze manier mag volgen.Ik wens julie samen heel veel mooie ervaringen toe.En veel kracht en wijsheid.

• 05 Juni 2009 - 05:45

Co En Corrie:

Fijn dat het zo goed gaat. Het is lekker weer en jullie hebben al een aardig stuk gelopen.Het is leuk om jullie zo te volgen en dat blijven we ook zeker doen. De foto's zijn een leuke aanvulling op jullie verhaal. Groetjes van Cor en Corrie (leo)

• 05 Juni 2009 - 12:37

Collega's Bakkerij:

Hoi Tom en corrie , we zien dat jullie op weg zijn , dapper hoor !! we volgen jullie op de voet ( toepasselijk he ) op de voet houd voor jullie nog wel wat anders in maar goed , we wensen jullie heel veel loop plezier , succes !!!

• 05 Juni 2009 - 17:11

Peter Mar En Kids:

hoi tom en corrie
    ik lees dat de eerste dagen goed verlopen zijn dat is een goed begin van de reis .we lezen wel hoe het verder gaat.
    groeten van ons uit leiden