Beste vrienden - Reisverslag uit La Réole, Frankrijk van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Beste vrienden - Reisverslag uit La Réole, Frankrijk van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Beste vrienden

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

28 Juni 2009 | Frankrijk, La Réole

Hallo allemaal,

Het is hier vandaag weer prachtig weer geweest en hebben weer mooie plaatjes onderweg gezien. Zijn zojuist in het dorp geweest en hebben met z,n vieren lekker Kebab en ijs gegeten. Tom kan zo weer wat aansterken. Morgen gaan we naar Bazas een kleine 28 KM. Vanmiddag zijn we op de camping door engelse gasten ingebouwd dus hoop ik maar dat ik wel kan slapen. Leuk om njullie berichtjes te lezen, het is niet altijd dat ik zo maar op internet kan/mag.
Tom heeft gelukkig niets van de teek overgehouden. Gisteren hebben we weer in een Refufio geslapen waar de vrijwillergers ons verwennen met koffie, bier en een goede maaltijd:

Ik wens iedereen een fijne avond verder en tot de volgende keer!

Groetjes en kus van ons 2

• 29 Juni 2009 - 09:46

Olga En Bart:

Lieve Corrie en Tom,
    Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van Amber.
    Fijn dat het goed gaat met jullie.
    Het is een geweldige prestatie die jullie leveren.
    groetjes Olga en Bart

• 30 Juni 2009 - 16:48

Cees Jeane Uit :

gaat het goed daar?spanje begint al te naderen we volgen jullie op de kaart . knap hoor wij hebben 50 km gefietst en dan ben ik al kapot jeane niet hoor nou veel sterkte en we duimen voor jullie klopt jullie schema nog ??? groeten uit alphen aan den rijn

• 02 Juli 2009 - 12:32

Vrienden Van Buza:

eindelijk tijd gehad om eens te kijken hoe het met jullie gaat. ik zit met rabia alles gezellig door te lezen hebben gelijk jullie kleinzoon bewonderd.
    zo te zien genieten jullie wel he.Leuke man die Tom ha ha.
    geniet ze en tot horens.

• 03 Juli 2009 - 08:57

Rens:

Vandaag nog weer een verjaardagskaart gehad van jullie en gisteren die onwijs gave ballon, hartelijk bedankt! Gisteren was ook Esther en Tom bij ons, wat een mooi mannetje is het toch !groetjes van ons allemaal en dikke zoenen enga zo door jullie doen het geweldig daaaaaaaaaaaaaagggggggggg

• 03 Augustus 2009 - 08:11

Ellen Shell Rijswijk:

Ik vind het nog steeds een enorme prestatie. Ik heb ook de foto's gezien. erg mooi. De foto's van jullie kleinzoon zijn ook erg leuk. Dogan is nu op vakantie en komt half aug. terug. Nou veel succes voor het laatste stuk en natuurlijk de groetjes van ons allemaal, Dorethy Harri Martijn Marco en Ellen