Pracht dag! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Pracht dag! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Pracht dag!

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

10 Juli 2009 | Spanje, Madrid

Wat een verwennerij, alweer op het internet. Helaas kan ik geen fotos plaatsen maar zodra het mogelijk is gaan jullie onze belevenissen zien!

Vannacht hebben we met 110 andere pelerinos goed geslapen, de 1e begon om 4 uur al z´n spullen te pakken.
Om 06.45 waren ook wij weer op pad.Nog even afscheid genomen van de Nederlandse vrijwillergers.Een beetje mist langs en tussen de bergen maar het beloofde een zonnige dag te worden. Veel klimmen over smalle paadjes met stenen en kiezels, prachtige vergezichten maar ook een bosrijke tocht. We kunnen niet verdwalen zoveel markeringen langs de paden.Ook hier zomaar een tentje met frisdrank. Het is ook nu voor de middag wat drukker op de Camino, we komen nu ¨bekende¨ tegen zoals Daniel uit Korea, Mike uit Zweden en Suzanne uit Duitsland. Nu hebben we een douche genomen, de was gedaan, een paar biertjes gehaald en het diner gereserveerd. Morgen gaan we Pamplona in, en ja we zullen voorzichtig zijn met de stieren ( wij lopen harder).

Will Heineman hoe gaat het met jou? en Frans zitten de kilometers goed in de benen, Olga ben je al vrij van je werk, Karim en Tara jullie hebben vast een feestje achter de rug, Linda en Aisha ook vakantie. We denken vaak aan jullie allemaal we hebben daar immers de tijd voor!

We gaan nog even een uurtje met onze benen omhoog.
Iedereen een goed weekend en tot jullie volgend berichtje!

C&T

• 11 Juli 2009 - 06:25

Miralda:

hola corry en tom, dat heeft weer even geduurd. maar wat geweldig om er alles weer van te lezen ik krijg er alweer helemaal zin in ik weet dat het zwaar is maar zo de moeite waard dat ik stiekempjes toch een btj.jaloers ben nu kan je het misschien niet voorstellen maar je gaat dit zo onwijs missen nou kanjers met veel respect!!!! xjes en blijf genieten!!miralda en collegas

• 14 Juli 2009 - 06:48

Aisha:

hi snoezels!
    leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    geniet maar van jullie mooie tijd..
    nog veel plezier en tot snel
    liefs Aisha