Vakantiedag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Vakantiedag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Vakantiedag

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

12 Juli 2009 | Spanje, Madrid

Vandaag een korte etappe. Al heel vroeg begonnen de eerste zich gereed te maken om vroeg op pad te gaan. 04.45 uur!!!! Ook wij zijn weer vroeg onderweg en halen met regelmaat de andere weer in. Miralda het is zeker de moeite waard om in Saint P de Port te beginnen, het is zo bijzonder om op de Spaanse camino te lopen al hoewel we je aanraden om in Ostabat te starten zodat je het klimmen een beetje gewend bent, de eerste 2 dagen zijn behoorlijk zwaar!
Vanmiddag hebben we een vrije middag gehad, Tom heeft weer gezwommen en ik heb gewoon even niets gedaan. Morgen zal het weer een zware dag worden.
Vanavond hebben we gezellig met 2 nederlanders gegeten hier in de Albergue van La Reine.

Groetjes en fijne avond verder.

• 12 Juli 2009 - 19:12

Frans En Joke:

Hoi Cor en Tom,

Kan het niet genoeg zeggen, maar het blijft leuk om jullie reis via internet te volgen.
    Hier alles oké, leven al helemaal naar de 4 daagse toe. Wat de kilometers betreft, deze zitten al in de benen, dus 4 daagse…. laat maar komen………
    Vandaag met Roel besproken dat we iedere dag een biertje met elkaar zullen drinken en natuurlijk een loempia eten bij de Vietnamees en verder zullen we de groeten van jullie overbrengen. Waarschijnlijk hebben ze nu te veel loempia’s ingekocht.
    Verder zullen we aan het einde van iedere dag een SMSje sturen.
    Groetjes van Frans en Joke.

• 12 Juli 2009 - 19:24

Esther:

Het was fijn om even jullie stem weer te horen! Hier gaat alles heel goed. Bijna met vakantie! Ook wij gaan genieten. Kus van ons

• 18 Juli 2009 - 09:27

Miralda:

hola amigos nog even snel wat laten weten voordat ik naar nijmegen ga, ik zal het missen om naar jullie uit te kijken . wat zijn jullie al ver he,ik kan er geen genoeg van krijgen jullie te volgen. vooral nu jullie in spanje zijn, in gedachten loop ik deze week met jullie mee!ga zo door he!met veel respect groetjes en een X miralda en de hele kappers fam.