Gratis overnachting - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Gratis overnachting - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Gratis overnachting

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

13 Juli 2009 | Spanje, Madrid

Nou we hebben het eindelijk voor elkaar, een (bijna) gratis overnachting, liggen we wel met 16 andere schouder aan schouder. We hebben zojuist weer van een pelgrimsmaaltijd ¨genoten¨. Het was vandaag een bijzondere hete dag, met klimmen erin. Het wordt vast een beetje eentonig maar we blijven genieten en ons verbazen over zoveel schoonheid in Spanje, Navarra is werkelijk prachtig! Ook zijn we vandaag weer de groep jongere tegen gekomen die we in Roncevalles hebben ontmoet. Ook de 2 broertjes uit Spanje komen we dagelijks tegen.

En nu hebben we onze kleinzoon én kleindochter kunnen bewonderen, het is maar goed dat Frans Bauer hier niet was, had hij vast gekke beelden van ons achter de PC opgenomen!
Wat is Tom jr. gegroeid.
Heerlijk!

We gaan weer vroeg slapen, het zal vast onrustig zijn en vroeg wakker. Morgen weer een etappe van 29 KM, maar als het net zo goed gaat als vandaag dan gaat het weer lukken.

Allemaal de groetjes!

• 13 Juli 2009 - 19:53

Esther:

wat fijn dat jullie Tom en Amber gezien hebben! Hij groeit goed he! Amber ook hoor! Dikke kussen van ons

• 13 Juli 2009 - 19:54

José Uit Lisse (Leo):

Hallo Tom en Corrie,

Jullie lopen lekker in Spanje als ik de verslagen lees en genieten iedere dag weer. Wellicht kom je nog een goede vriendin van mij tegen uit Warmond, ze heet: Anjo. Zij was ook tijdens de feesten in Pamplona, dus wellicht zitten jullie haar op de hielen of andersom.
    Heel veel wandelplezier en maak er nog mooie weken van.
    Groetjes José

• 14 Juli 2009 - 08:04

Olga En Bart:

Lieve Corrie en Tom,
    Jullie doen het geweldig en fijn dat alles tot nog toe zo voorspoedig gaat.Wat zullen jullie veel te vertellen hebben.
    Daar mogen we wel een week voor uittrekken.
    Zeker lekker ventje Tom jr.
    Tom sr. mag er ook zijn, hoor.
    Vrijdag de 17de gaan we naar Nijmegen.
    Zondag de 26ste gaan we naar Spanje Costa Brava.
    We blijven jullie volgen.
    We wensen jullie nog een geweldige voortzetting van jullie wandelreis toe.
    Superwandelaars zijn jullie.
    Heel veel liefs van ons.
    groetjes Olga en Bart

• 14 Juli 2009 - 08:05

Karim:

Wij zijn al aan het aftellen tot jullie terug komen!!

• 03 Februari 2011 - 18:33

Willemcountry:

Hallo Corrie en Tom.
    Zoals je ziet gevonden.
    Bedankt hiervoor ik heb alles gelezen maar zal het nog een keer doen dan drinkt het tot die grijze massa goed door.
    Ik heb een twee persoons tent gekregen van een collega van mijn dochter en ben dus verzekert van een dak boven mijn hoofd zoals jullie mij adviseerden vooral voor frankrijk en ook nog wat noodrandzoenen gekocht èèn geprobeert hier thuis was redelijk van smaak natuurlijk rijst met kerrie kip.

Maar ze hoeft het thuis niet zo klaar te maken [lastige vent he.]

Ik ga zaterdag nog lopen van LEO in rijpwetering Starten misschien zie ik jullie daar nog wel
    Voorlopig groet ik jullie Bueno Camino tot zaterdag groetjes Willemcountry