Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Burgos

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

19 Juli 2009 | Spanje, Burgos

Na een mooie tocht zijn we in de stad Burgos aangekomen. Volgens het boekje was het deel door het industriegebied saai, raar maar ook hier hebben wij weer genoten het is zondag dus geen verkeer in dit gebied.Wij slapen in een grote Alberque in het oude deel van de stad, hebben de presidentele suite.Vannacht hebben we in een zeer oud klooster geslapen, dus vannacht weer luxe.

We gaan straks de stad bekijken, paella en ijs eten.

Familie Duk, we gaan vanaf morgen meer kilometers per dag lopen, dat hangen in de middag is niets voor ons, zo zullen wij waarschijnlijk eerder in Santiago aankomen als het goed blijft gaan!

Jammer maar ook hier staat de PC in een kastje, dus kunnen we geen fotos plaatsen.

We wensen iedereen nog een fijne zondag.

• 19 Juli 2009 - 15:14

Joke En Floor:

Jullie gaan als een speer! wat een mooi verslag. we genieten van jullie verhalen! morgen gaan we naar Nijmegen.
    we blijven jullie volgen!
    Groetjes Floor en Joke (LEO)

• 19 Juli 2009 - 15:20

Karim:

Lopen jullie niet te snel?

• 19 Juli 2009 - 15:37

Cees En Jeane :

schiet lekker op nu burgos- leon santiago
    nog effe doorstappe dus ....

we leven mee succes

blijven volgen daaaag

• 19 Juli 2009 - 19:50

Essie:

Toe maar, de presidentiele suite.....
    Dan gaan jullie morgen vast weer goed uitgerust op pad. En wij vinden het helemaal niet erg dat jullie zo snel gaan...zijn jullie ook weer iets eerder terug
    ;-) We missen jullie! kus van ons

• 20 Juli 2009 - 08:13

Rens:

Jullie houden de vaart erin! Geweldig om steeds te lezen dat het goed gaat met jullie en dat jullie zoveel moois zien.Nederland is nu in de ban van 4 daagse, wel 3 uitzendingen per dag op tv, ga Roel goed volgen hij was vanmorgen al vroeg in Nijmegen, hopelijk gaat het weer nog meevallen voor de lopers de voorspellingen zijn niet zo goed.groetejs en kussen van ons

• 20 Juli 2009 - 19:03

De Heinemannetjes:

Hier in Groesbeek alles goed.
    Morgen start Frans de vierdaagse.
    Het is hier weer goed vertoeven het weer valt reuze mee af en toe een buitje,morgen is het beter beloofd.
    Roel was ook nog even bij ons op de camping.was weer even gezellig (maar we missen jullie Tom en Corrie) die horen hier ook eigenlijk.
    Maar jullie zijn goed bezig.
    Succes nog verder.
    Groetjes Frans,Jimmy,Joke,Will en Dennis.

• 20 Juli 2009 - 20:54

Wim Oostendorp:

Tom & Corrie
    Ik wens julie dat je vooral het goede mag zien in de mensen en in de natuur koester de tere momenten en de mooie dagen.
    Groetjes en hou vol. wim

• 21 Juli 2009 - 06:13

Anneke:

wat zijn jullie al ver,het gaat nu wel erg warm worden dus passen jullie op.groetjes en xxx

• 21 Juli 2009 - 07:00

Hans:

Hallo Botermannetjes,

Christa komt vandaag aan in Santiago de Compostela, geweldig wat die meid gedaan heeft.

Met jullie loopt het ook lekker en er staat nog zeer veel moois op jullie te wachten.

Groetjes en wandel ze, Hans.

• 21 Juli 2009 - 16:09

Peregrinofrans:

Hola Peregrina Corrie en Peregrino Tom,

Jullie zitten nu ergens bij San Nicolás del Real.
    Jullie gaan als een speer.
    Geniet van Elke stap daar op de Meseta...
    Buen Camino,

peregrinofrans