Kopje koffie - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Kopje koffie - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Kopje koffie

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

03 Augustus 2009 | Spanje, Madrid

Even een korte rust, hebben ze daar 8 pc´s staan kunnen we mooie even de leuke berichtjes lezen. Het is vandaag bewolkt maar prima wandelweer. Om de 500 meter staat een paaltje met het aantal km die we nog tot SdC hebben te gaan, nu nog 66,5 km. Het is sinds Sarria weer drukker op de camino veel Spanjaarden lopen de laatste 100 km. Wij beginnen nu de vermoeidheid te voelen na 9 weken wandelen. De laatste dagen is de omgeveving weer prachtig. We lopen door heel veel kleine dorpjes met veel koeien ( stront) op de weg, dus ook veel vliegen.
Nou de koffie is op we gaan weer verder......!

Groetjes en een fijne dag verder,
Tom en Corrie

• 03 Augustus 2009 - 09:30

Hema Bakkerij:

Kom op kanjers nog een klein stukje , nog even tanden bijten en dan hebben jullie wel wat volbracht waar jullie trots op mogen zijn , maar wij ook om een van de kanjers als onze collega te mogen hebben , we leven allemaal met jullie mee en zien uit naar de reisverhalen , tot gauw alle collega's van de bakkerij

• 03 Augustus 2009 - 10:43

Cees En Jeane Alphen:

hallo Corrie je schreef dat je nu toch wel wat vermoeidheid begint te voelen logisch maar denk ook aan je supporters die worden al moe als ze van jullie wereldprestatie lezen.
    heel knap hoor petje af .
    en dan aanstonds weer moeten werken, succes de laatste meters we blijven je volgen groeten uit Alphen aan den Rijn

• 03 Augustus 2009 - 13:56

Floor En Marion:

Lieve buren.
    We hebben jullie verslagen en foto's vanaf het begin gelezen en gezien.
    Als jullie dit lezen zie je misschien al in de verte het einddoel.
    Wij nemen beide ons petje heel diep af.
    Intussen zijn wij terug van een Nederlandse vakantie met een geleende caravan.
    Van Roel mochten wij die 1 dag voor ons vertrek op jullie erf zetten waarvoor wij zeer dankbaar waren.
    Karin is in de achtste maand, we weten nu al dat het een jongetje wordt.
    Wij gaan de eerste twee weken van september weer naar haar toe.
    Tot over twee weken, we zijn dan zeer benieuwd naar alle avonturen die jullie wellicht nog niet hebben opgeschreven.
    Veel liefs van je buren.

• 03 Augustus 2009 - 15:36

Kitty Van Peer (BvR):

Hallo Corrie (en Tom),
    Fijn te vernemen dat het goed met jullie gaat.
    Dat je vermoeid raakt lijkt me logisch. Ik vind het een hele prestatie. Hou vol en graag horen we het hele verhaal van je als je weer terug bent in Nederland.

• 03 Augustus 2009 - 19:44

Christa:

Hoi Colrrie en Tom, nog even volhouden, het is de moeite waard na 9 weken. Ik weet als geen ander dat het lang is. De mooiste dingen komen altijd het laatst.
    Groetjes Christa

• 04 Augustus 2009 - 05:15

Anneke:

laatste loodjes knap hoor weten jullie al hoe jullie terug gaan ik hoor van karim dat er verschillende opties zijn.xxx

• 04 Augustus 2009 - 06:34

Dukkies:

de laatste lootjes wegen het zwaarst maar jullie redden het wel en die extra kilometers jullie zijn nou toch in de buurt (ha ha ha )succes voor de laatste kilometers gr van ons

• 04 Augustus 2009 - 08:08

Henk Loman Tubbergen:

Tom en Corrie,Roel,we hebben jullie gemist op de camping in Groesbeek voor de 4-daagse.Allemaal weer uitgelopen.Veel succes met de laatste loodjes,en zoals we hier in Twente zeggen:aait vedan! altijd doorgaan. groeten, Henk.