Camping - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Camping - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Camping

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

17 Juni 2009 | Frankrijk, Parijs

Dag allemaal,

We mogen even op het internet van de vriendelijke dame van de camping. Ook vandaag hebben we prachtig weer, over mooie paden en veel klimmen maar gelukkig ook weer dalen.
Heel jammer maar we zijn de eerste foto.s kwijt geraakt. Ik ga zo nog proberen om de nieuwe foto,s er op te zetten.
Morgen gaan we naar Limoges een redelijk grote stad.
Allemaal de hartelijke groeten vanuit het schitterende Frankrijk.
:SMS update:: 20 juni 2009 :
20 juni, 650 KM gelopen. Donderdag hebben we in Limoges bij de zusters van Assise geslapen, vrijdag in de refugio van Flavignax. Daar ontdekte Tom vanmorgen een teek in z'n been, nadat we de sleutel bij de Mairie in de brievenbus hadden gedaan ontdekte ik dat Tom z'n wandelstok nog in de refugio stond! Uurtje later vertrokken dus. Nu zijn we in een " oud" klooster in Saint Marie de Frugie. Morgen zijn we op tijd in Thiviers om een beetje vakantie te houden. Wandelgroetjes van ons 2.

• 17 Juni 2009 - 16:56

Joke En Frans:

Hoi Cor en Tom,

Hier ook alles goed, vinden het erg leuk om jullie op de voet te volgen. We kunnen ons voorstellen dat het avontuur zeker net zo leuk is als de voorgaande keer. Gelukkig zijn er in de wereld ook nog vriendelijk mensen, waarbij je de mogelijkheid krijgt om even online ons te informeren. Jammer van de foto’s, foto’s zeggen vaak meer dan woorden. Op het moment dat dit bericht wordt geplaatst is het woensdag 17 juni 2009, dus jullie zijn al +/- 17 dagen onderweg, hopelijk geen blaren of andere blessures. Hier zijn we druk met het aftellen naar de vierdaagse - Nijmegen. Lang niet z’n prestatie maar voor een beginneling heel leuk. Cor en Tom,
    De groeten en blijf genieten,
    Joke en Frans

• 18 Juni 2009 - 04:30

Rens:

toch nog enkele fotos, jammer van de andere, maar als het met jullie maar goed gaat,hier gaat het goed, nog even spannend voor Tara maar ga ervanuit dat dit goed komt, je hoort het nog wel, dikke kus zus

• 18 Juni 2009 - 15:23

Eurest ShellRijswijk:

beste Tom en Corrie,

Via deze weg willen wij jullie succes wensen met jullie tocht.
    Wij hopen dat het goed met jullie gaat en dat er een prachtig en voldaan gevoel achterlaat aan het einde van de tocht.

met vriendelijke groeten,

Henriet

• 20 Juni 2009 - 19:46

Diepenbrockstraat:

Hallo luitjes,
    Wij schrokken wel van die teek... vorige keer was papa daarna ziek hopelijk gaat het nu wel goed. En wat veel al 650 km. Ga zo door! kus van de feestvierders Rens, An, Ice, Roel, Kim, de buurman, Willem, Esther, Tom, Jeffrey, William, Denny en Amber

• 21 Juni 2009 - 10:34

Olga En Bart:

Hoi Corrie en Tom,
    Geen gevolgen van de teekbeet?Heb je je wandelstok nog teruggekregen?
    Eef en ik hebben net 43 km gelopen maar dat is niks vergeleken bij jullie.
    Op naar de volgende 650 km.Hopenlijk zonder blaren,teekbeten en vooral mooi weer.
    groetjes van de Neptunuskade.

• 21 Juni 2009 - 17:54

Tom En Corrie Botermans:

Hallo zus en zwager, ik heb een foto van Christa haar site bij jullie erop gezet, wist niet dat ik dat ook kon, maar bij deze.
    groetjes rens

• 21 Juni 2009 - 20:08

Evanabswoude@hetnet.:

Hallo Tom en Corry.Wat leuk om jullie te volgen.Het ziet er allemaal erg leuk uit.Het zal wel erg zwaar zijn.Geweldig wat jullie daar saampies uitvreten.Succes je oud collegaatje Elly

• 22 Juni 2009 - 18:11

Roel &Kim:

Hier dan eindelijk een berichtje van je zoon en zijn Luf hihi alles gaat goed hier Kim en Sam zijn deze week hier gezellig in huis (je wou toch een nieuwe bank ma ) hahaha nee hoor sam gedraagd zich prima in huis helemaal leuk nou ff tot xzover wij gaan BANK hangen groetjess en tot snel dikke kuss Us goede reis xx