regen,regen,regen en nog eens regen - Reisverslag uit Châtelus-le-Marcheix, Frankrijk van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu regen,regen,regen en nog eens regen - Reisverslag uit Châtelus-le-Marcheix, Frankrijk van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

regen,regen,regen en nog eens regen

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

16 Juni 2009 | Frankrijk, Châtelus-le-Marcheix

Hallo allemaal hier volgt weer een verslag , allereerst iedereen de hartelijke groeten van Corrie en Tom.
Zondag 14-06-2009 hebben ze overnacht in La Souterraine, de hele nacht kwam het met bakken uit de lucht en hebben ze de volgende ochtend onder een afdakje bij de douches hun spullen zo droog mogelijk ingepakt. Ze hebben hier 2 65 plussers uit Moergestel ontmoet die op de terugweg waren, ze waren even naar Barcelona gefietst!

Maandag 15-06-2009
Er was zoveel regen dat er zelfs beekjes rondom hen heen begonnen te vormen,achteraf denkt Corrie dat haar pa hier iets mee te maken had en wel hierom: Ze hadden in Neuvy-Saint-Sepluchre in een kerkje een kaarsje voor haar moeder en voor iedereen opgstoken en en toen in de regen bedacht ze zicht dat ze pa was vergeten en heeft toen in Marsac 2 kaarsen voor pa en voor mooi weer opgestoken en nu hebben ze schitterend weer (?) Verder over maandag; In Benevent L`Abbaye vonden ze een gittes met een zeer vriendelijke dame waar ze 2 bedden en een openhaard hadden, heerlijk geslapen alles opgedroogd en Tom kreeg ook nog een lift heen en weer om boodschappen te doen.

En Nu dinsdag 16-06-2009.
Ze zijn nog steeds Christa niet tegen gekomen, die moest wel vlakbij zijn,maar......
De camping in Chatelus-le-marcheix was nog niet open, pas per 01-07-2009.
Maar vonden ze toch nog een gittes en wie stond hen daar op te wachten? Jullie raden het al Christa, hoe is het mogelijk!
Dus gaan ze vanavond alle restjes bij elkaar doen en eten ze gezellig met elkaar en overnachten hier ook met zijn drieen.
Vandaag zijn ze ook op de hoogste top van een berg Anbazac, 694 m hoog.
Het gaat ondanks het vele slechte weer goed met Corrie en Tom en genieten ze veel, de omgeving wordt steeds mooier vertelt ze.
Nou dit was het weer, tot de volgende keer, groetjes Rens

• 18 Juni 2009 - 08:21

Olga En Bart:

Hoi Corrie en Tom,
    Fijn dat het weer nu weer beter is.
    Leuk dat jullie zoveel mensen ontmoeten die jullie behulpzaam willen zijn.
    Jullie doen het super,hoor.
    We blijven jullie volgen.
    Liefs Olga en Bart

• 18 Juni 2009 - 12:24

Wim Oostendorp:

Tom en Corrie Geweldig om jullie zo tevolgen,leuk dat stukje over het kaarsje opsteeken.Misschien is dit iets voor onderweg.
    Er is een oud indiaans gezegde dat luidt:Als je wilt zien wat je gisteren dacht, kijk dan naar hoe je lichaam er vandaag uitziet.Als je wilt weten hoe je lichaam er morgen uit zal zien, kijk dan naar wat je vandaag denkt.Ik wens jullie veel mooie ervaringen toe.En mag de kracht aan jullie zijde zijn. Wim

• 19 Juni 2009 - 10:48

T&E (Tom En Esther):

lieve (o)ma en (o)pa,
    We zijn heel blij dat alles zo goed met jullie gaat. Ga zo door! We sturen snel weer een fotootje. Kus van Tom jr. en Essie

• 19 Juni 2009 - 10:56

T&E (Tom En Esther):