Even op internet - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Even op internet - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Even op internet

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

07 Juli 2009 | Frankrijk, Parijs

Dag allemaal,

Hier in de bar van Ostabat heb ik weer even de mogelijkheid om een berichtje te plaatsen. Het gaat nog steeds geweldig, we hebben de laatste dagen veel op campings geslapen soms aan een beekje. We zijn nog steeds op schema en het weer is ook goed, met af en toe een buitje. Gisteren hebben we zelfs al bramen gegeten. Vandaag schitterende dag met zicht op de bergen, een Gods geschenk! Morgen komen we in Saint Pierre de Porte aan en beginnen we aan het laatste deel, daar probeer ik naar de kapper te gaan! Als alles goed gaat gaan we donderdag de Spaanse grens over. Sinds vandaag komen we ook meer pelgrimgangers tegen en wordt het druk op de Camino. Vanavond slapen we in een Gitte de Etappe hier in Ostabat. Met Cees en Reimer gaat het ook goed, vaak lunchen we met elkaar en staan met elkaar op de camping, vanavond delen we een kamer.

Fijn en leuk om ook nu weer de berichtjes van jullie te lezen.

Groetjes van ons 2!

• 07 Juli 2009 - 15:20

Karim:

Leuk om weer van jullie te horen! Heb ook ff de foto's bekeken, ziet er goed uit! Donderdag is m'n diploma uitreiking, officieel klaar!! Tot over een paar weken...x

• 07 Juli 2009 - 15:30

Bakkerij Collega's:

Hoi Tom en Corrie , we volgen jullie nog steeds en lezen graag jullie spannende reisverhalen ,
    houden jullie het nog vol ? en heb je elkaar tijdens de lange wandeltochten nog wat te vertellen ? nou in iedergeval nog heel veel plezier en wat ik leuk zou vinden dat julli voor de hele bakkerij iest leuks uit compostella zouden meenemen , een kleinigheid , de bakkerij betaald wel , goed idee ? laat mij het even weten , doei Ton Roozendaal

• 07 Juli 2009 - 15:36

Roel:

ik mis jullie nu wel een beetje ga zo door dikke kus jullie zoon ;)

• 07 Juli 2009 - 16:32

Rens:

Fijn dat het zo goed gaat met jullie, en donderdag ole ole ole dikke kussen van zusje

• 07 Juli 2009 - 18:20

Esther:

Hé paps en mams, goed om weer een berichtje te lezen. Alvast veel plezier in Spanje. Hoor jullie dan wel in het spaans donderdag.
    Liefs van ons allemaal x
    We houden van jullie