Even op internet - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Even op internet - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Even op internet

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

09 Juli 2009 | Frankrijk, Parijs

Spanje!

We zijn vandaag in Spanje aangekomen, over de Pyreneeen. Geweldig dag gehad, enorm genoten. Er zijn veel jonge mensen op weg naar SdC, veel nationaliteiten. We slapen nu in een van de grootste pelgrimonderkomens: 60 stapelbedden.

We hebben gisteren in Saint-Jean- Pied de Port een geweldige avond gehad, ook daar met 17 andere aan één tafelvan een heerlijk diner genoten. Huberta, Arno en Theo uit nederland hebben ons in de watten gelegd.
Vanmorgen afscheid genomen van Cees en Reimer zij hebben vandaag een¨vrije dag. Cees in zijn nieuwe kleding, een echt wandel heertje! We hopen dat we ze weer onderweg gaan tegen komen.

Groetjes van ons twee!

p.s. we nemen zeker iets mee voor de collegas van de Bakkerij!!!!

• 09 Juli 2009 - 15:30

Cees Dierdorp:

heel fijn bericht eindelijk Spanje veel wandelpleizier gewenst van ons Spanjesingel 36 Alphen aan den Rijn
    Wij willen tzt graag eens bijpraten daaag

• 09 Juli 2009 - 20:42

Hans:

Hallo Botermannetjes,

Welkom in Spanje,het gaat wel lekker zo met jullie.
    Het is toch maar steeds weer telkens opnieuw genieten en genieten.
    Ik geniet daar dus ook van, dus blijf maar genieten dan kan het alleen nog mooier worden.

Groetjes en behouden reis, Hans.

• 10 Juli 2009 - 08:04

Rens:

como esta? ja nu moeten jullie aan de spaans taal gaan wennen, maar ook dat lukt jullie wel,geniet van alles wat jullie tegenkomen, hier is het regen en nog eens regen vandaag maar het wordt wel beter volgend week,dikke kus zus