kort verslag - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu kort verslag - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

kort verslag

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

22 Juli 2009 | Spanje, Burgos

Hallo allemaal,
Gisteravond weer een leuk gesprek met zussie gehad, ik mis haar en Tom wel.Hier een klein reis verslag:
Het is er wel warm maar er staat veel wind, dus merken ze eigenlijk niet veel van de warmte.
Ze waren in Boadilla Del Camino,en lopen dus al een eind vooruit en als dit zo doorgaat zijn ze op -6-08-2009 in Santiago.Ze lopen elke dag een stukje verder door anders zitten ze al om 12.00 u op hun plaats van overnachting. Burgus was erg mooi, n plek waar je zeker naar toe moet.
Maandag hadden ze een leuke herberg, maandag en dinsdag waren ze in Meseta, en hebben ze alleen maar graan, graan en nog eens graan gezien, ze weten nu waar de tekst "het graan heeft de orkaan doorstaan"vandaan komt Ook zien ze heel veel ooievaars en zwaluwen en ondanks het uitzicht op dorre droogte genieten ze.
Ze komen bijna geen nederlanders tegen op de plekken waar ze overnachten, dus veel handen en voeten werk en met wat engels om te communiceren.Nou dit was het groetjes van Corrie en Tom en van mij doei!

• 31 Juli 2009 - 10:29

Dick De Groot:

Heb jullie gemist in Nijmegen maar jullie zoon heeft zich wel iedere dag netjes gemeld en verteld van jullie tocht naar Spanje.

Ik hoor graag hoe het geweest is, succes verder ik hou de site in de gate,

gr Dick