Een paar nieuwe fotos - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Een paar nieuwe fotos - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Een paar nieuwe fotos

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

22 Juli 2009 | Spanje, Madrid

We hebben weer even tijd om enkele fotos te plaatsen, zo krijgen jullie een beetje idee naar onze voetreis.

We gaan inderdaad snel, zijn ook vandaag weer vroeg aangekomen anders hadden we nog 17 km moeten lopen wat totaal vandaag 42 zou zijn, dat is een beetje te veel.

Hebben gisteravond toch weer even met 2 Nederlanders kunnen praten. Zaten in een gezellig en goed verzorgd Alberque. Nu slapen we weer bij de nonnen, maar hier is het wel netjes en schoon.

We horen dat het bij de vierdaagse van Nijmegen weer druk en gezellig is. We missen het een beetje. Fijn dat het met iedereen goed gaat.

Van Rens hebben we gehoord dat Christa in SdC is aangekomen. Maar ook wij naderen ons doel. ( VAN DIT JAAR)

Groetjes van ons2

• 22 Juli 2009 - 12:35

Karim:

Jullie hebben nog meer doelen?

• 24 Juli 2009 - 08:25

Vrienden Van Buza:

We hebben weer even gekeken hoe het met jullie gaat het schiet al op he".veel wandel plezier nog en de groetjes van je vrienden van Buza

• 25 Juli 2009 - 12:10

Lolke-Wijnia:

Ik heb een kaartje van uw zoon gehad tijdens de vierdaagse.
    We hebben enkele delen met elkaar opgelopen
    Uw reis lijkt mij erg boeiend maar ook erg zwaar.Hoe heeft u alles gepland? En beantwoord de wandeling aan hetgeen u er vooraf van had verwacht? Ik vind het ontzettend knap van u zo"n lange wandeling.

m.v.g.Lolke Wijnia
    wijni120@planet.nl