Mooie dag! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Mooie dag! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Mooie dag!

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

25 Juli 2009 | Spanje, Madrid

We hebben vanaf woensdag ongeveer op hele lange wegen gelopen met veel wind, soms leek het wel windkracht 5! Het was gelukkig wel droog alhoewel we in de vroege ochtenduren wel de jassen aan moesten. Ondanks de lange wegen ( saai) vonden we het toch weer mooi. Vanaf vandaag zien we meer bergen aan de horizon verschijnen. Donderdag troffen we ook Cees en Reimer in de alberque aan, gezellig de afgelopen 2 weken met elkaar doorgenomen. Gisteren hebben we in een Hostal geslapen, de alberque waren vol! Vandaag hebben we schitterend weer en hebben tot 13.00 uur gelopen daarna was het vakantie! In de prachtige alberque staan in de tuin ligstoelen, wij waren er als 1e dus hebben we er van genoten. Bij het rondje in het dorp kwamen we de leraar uit Alphen tegen, zijn broer is bij Burgos doorgegaan naar zijn gezin.

Ja, Karim we hebben zeker nog meer doelen. Dit jaar is ons doel SdC maar veel mensen gaan door naar Finisterra, wij hebben bedacht dat we dat ook over een jaar of 3 kunnen gaan doe, en dan via de spaanse kust!

Leuk Lolke dat je onze site bezocht hebt, zoals je al hebt kunnen lezen genieten we nog steeds. Het is een prachtige ervaring.

Vrienden van Buza, geweldig dat ook jullie ons bijhouden. Houden jullie wel alles netjes!!! (hihi)

Morgen gaan we door Léon, we maken er een lange tocht van, het is dan zondag dus lekker rustig in de stad. Kunnen we goed de prachtige gebouwen zien.

Voor allle vierdaagse lopers.... GEFELICITEERD MET JULLIE OVERWINNING!

• 25 Juli 2009 - 18:11

Sophie:

Tom en Corrie. Leuk om de foto's te zien, waar Reimer en Cees ook langs komen.
    Groet,
    Sophie

• 26 Juli 2009 - 08:01

Anneke:

wij zijn wel bezorgd als we horen over de bosbranden in spanje.merken of horen jullie daar iets van?xxx en tot gauw

• 26 Juli 2009 - 10:43

Roel Botermans:

ik lig nu met me (dikke)voetjes omhoog dit verslag te lezen hihi ben trots op jullie en heb jullie zeker wel gemist tijdens de misschien voor mij wel de mooiste 4Daagse
    Nijmegen 2010 van 20/23 juli 4Daagse het GOUDEN JAAR voor ons 3 dan gaan wij weer met ze 3 van start opweg naar GOUD 10Xnijmegen !!! ik hoop volgende week weer een verslag te kunnen lezen maar dan vanaf het strand;) in Italy een goede reis verder geniet en ik denk aan jullie dikke knuffelxxx

• 26 Juli 2009 - 20:10

Essie:

pap en mam, ook ik ben super trots op jullie. Ben wel weer van de foto van papa geschrokken, blijven eten oude man!!!
    Ik hou van jullie,
    kus van ons allemaal