Rood en groen van León - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Rood en groen van León - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Rood en groen van León

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

28 Juli 2009 | Spanje, Rabanal del Camino

Beste allemaal, vandaag zijn wij in Rabanal ... aangekomen, een prachtige tocht over het " rode " land, de aarde is hier rood van kleur! We zijn ook iets aan het klimmen begonnen na wat dagen " vals plat " te hebben gehad. Zondag hebben we de route iets in moeten korten wegens wat maag klachten van mij ( Corrie), maar nu zijn we weer bijna op ons nieuwe planning en gaat het heel goed met ons 2! Morgen gaan we de meegebrachten stenen uit nederland bij het Pelgrims kruis achterlaten, een voor ons speciaal moment.

Hier merken we niets van de branden, wel wordt het wat warmer maar we drinken en rusten goed. We zitten nu ook weer in een heel gezellig en goed verzorgde alberque.

Tom heeft net weer wat biertjes, nootjes en een magnum gegeten, straks eten we een groot bord pasta. Dus maak je maar geen zorgen Esther.

Roel fijn dat je de datum van de 4dg van 2010 al genoteerd hebt, dan gaan we zeker met z´n 3en onze 10e kruis halen!!!!

Voor allen een dikke kus!

• 28 Juli 2009 - 18:51

Co En Corrie (Leo):

Hoi Tom en Corrie,

Wat geweldig wat jullie doen, zoveel moooie wandelingen. Wij vinden het erg leuk om jullie zo te volgen. De foto's geven een goede indruk. Onze 4daagse was maar 'n peuleschil als we jullie afstanden zien. We wensen jullie nog mooie wandelweken toe. Groetjes van Co en Corrie (Lisse)

• 29 Juli 2009 - 08:06

Rens:

Had net nog een smsje gestuurd, fijn dat hetweer goed met je gaat,het einde komt in zicht,succes met de laatste weekjes dikke kus van mij voor jullie allebei

• 29 Juli 2009 - 20:35

Christa:

Hallo Tom en Corrie, ik ben gisteren weer veilig thuis aanbeland en het valt niet mee, om weer in ons vochtige klamme kikkerlandje te zijn, maar toch ook weer blij dat ik thuis ben. Tegen de tijd dat je dit leest zult je wel cruz de ferro hebben bereikt en de stenen achtergelaten hebben. Ik hoop dat je mooi weer hebt gehad daarboven, want het is een ontzettend mooie plek. Nou, ik zal je van het thuisland op de voet volgen en hoop op natuurlijk mooie verhalen. De Groetjes van Christapedje.

• 30 Juli 2009 - 19:13

Wim Heen:

Hoi Tom en Corri
    Ik heb de verhalen van juli gelezen,het is een topprestatie wat juli doen ,ik blijf juli volgen ,nog veel wandelplezier
    gr wim

• 01 Augustus 2009 - 09:46

Olga En Bart :

Hoi Corrie en Tom,
    Vanuit Pals in Spanje waar we nu zitten sinds 2 dagen groeten wij jullie en hebben dubbel zoveel bewondering voor jullie voor het wandelen wat jullie doen.
    Fijn dat het goed gaat met jullie.
    Ook de 4 daagse weer gehaald maar dat is niets vergeleken bij jullie.
    Sterkte met de laatste weken.
    Liefs en groeten Olga en Bart