SARRIA - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu SARRIA - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

SARRIA

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

01 Augustus 2009 | Spanje, Rabanal del Camino

Hallo allemaal, vanavond even met Corrie gesproken.
Het was vandaag een dag met regen en ze zijn nu in Sarria en naar verwachting komen ze dinsdag aan in Santiago.De meeste slaapplekken waren al vol en ze overnachten in een wat luxere auberge. Corrie was vandaag erg moe, ze moeten nog 120km lopen en heel misschien gaan ze nog door naar Finesterra nog 119 km, maar laten we eerst wachten tot dinsdag dus iedereen de laatste dagen veel duimen voor Corrie en Tom, onze kanjers! Groetjes van Rens

• 01 Augustus 2009 - 20:26

Wim Oostendorp:

Tom & Corrie
    Met de laatste km in zicht en de vermoeitheid die misschien toeslaat,zal het gevoel van prestatiet steeds grooooooter worden.het zal boven alles uit steigen.
    Accepteer volledig en volkomen alles wat er op je weg komt,zodat je het kunt begrijpen,ervan kunt leren en het vervolgens kunt loslaten.
    In mijn gedachten zal ik jullie kracht geven.
    Wim

• 02 Augustus 2009 - 07:56

Joke En Frans:

Hoi Cor en Tom,
    Zondag morgen 2 aug. 2009, ook hier regent het.........

Hier is de prestatie inmiddels geleverd en gevierd, de Vier Daagse, maar zeker in de verste verte niet te vergelijken met het geen wat jullie doen. Wij Joke en Frans volgen jullie nog steeds op de voet en vinden het leuk om de stukjes te lezen. Voor ons breekt nu het moment aan dat we steeds nieuwsgieriger worden, een mail is leuk, maar er gaat niets boven een persoonlijk verhaal. Nog 120 km, wandelaars praten daar makkelijk over, nog maar 120 km, maar het blijft een afstand en zo als het spreekwoord zegt, het venijn zit hem in de staart. Cor en Tom wat ons betreft Knap en zet hem op !!!!!!!
    Joke en Frans

• 02 Augustus 2009 - 08:50

Joke Will En Dennis:

Hoi Corrie En Tom.
    Wij zitten nog 1 week in Groesbeek het weer is niet alles maar er komt mooi weer.
    Wij leven nog steeds mee het is SUPPER waar jullie mee bezig zijn,en bijna bij het eindpunt.
    En wat hebben jullie veel gezien en mee gemaakt, volgens mijn kunnen jullie nu wel een dik boek schrijven.
    WE wensen jullie nog veel sterkte voor het laatste stuk, van Joke Will en Dennis uit groesbeek

• 02 Augustus 2009 - 09:44

Peregrinofrans:

Hola peregrina Corrie en peregrino Tom,
    Met jullie zijn er nu dagelijks, d.w.z. elke dag, ruim 2000 pelgrims onderweg. het zal niet meevallen een slaapplaats te vinden.
    Geniet van elke stap...
    Het einde van de wereld en jullie Camino nadert.

Buen Camino.

peregrinofrans

• 02 Augustus 2009 - 17:28

Joan De Wekker:

Geweldig om jullie zo te kunnen volgen.Wat een doorzettingsvermogen,mama zou trots geweest zijn. Op naar jullie einddoel en de groetjes uit Jacobiparochie/Hallum. Dikke kus Joan

• 02 Augustus 2009 - 20:09

Esther, Willem En To:

Hoi m(o)a en (o)pa,
    Ook wij volgen jullie nog steeds, nu nog met zijn 3tjes. Veel suc6 met de laatste loodjes! We zijn al heel lang heel trots op jullie.
    Kus van ons