Een eind op weg...... - Reisverslag uit Castro, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Een eind op weg...... - Reisverslag uit Castro, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Een eind op weg......

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

24 Mei 2011 | Spanje, Castro

Dag lieve allemaal,

We zijn alweer een aardig eind op pad. Vandaag aangekomen in Castro, helaas de herberg is hier ook vol maar we hebben een mooi plekje in het gras in een klein tentje. Sandra de iegenaar is zeer vriendelijk. Gisteren hebben we weer een topdag gehad. Een alternatieve route over de toppen van de bergen met veel steile klimmen maar daardoor ook prachtige vergezichten en natuurschoon. Een aantal keren moesten we door koeien en paarden kuddes.
Na in de ochtend vrij koud gestart te zijn ( handschoenen aan!!) werd het een warme zonnige dag.
In het dorp Burcedo bleek de herberg vol te zijn en moesten we naar het volgende dorp op 5 km afstand. Nog even snel wat boodschappen gedaan. Aangekomen in La Mesa was ook daar de herberg al bijna vol, maar toch voor ons groepje van 7 toch allemaal een plekje gemaakt.We hebben samen gekookt, gegeten en veel gedronken een heel gezellige avond weer! Na een onrustige nacht ( snurkers in het kleine zaaltje) weer vroeg op pad. We genieten elke dag en voelen dagelijks hoe de oude pelgrims zich gevoeld moeten hebben.Het is een prachtige tocht. Sommige dorpen zijn verlaten en zijn stilzwijgende getuigen van eens een mooi geheel.

Groetjes van Tom en Corrie

• 24 Mei 2011 - 19:07

W&E:

Lieve pap en mam,

Jullie beleven weer veel mooie momenten zo samen. En wat een mooie foto's!!!!

Dikke kus uit H'woude

• 24 Mei 2011 - 20:12

Rens:

leuk om jullie verslag te lezen en zeker nog leuker met de fotos erbij, ziet er weer mooi uit, succes met het vervolg van de reis en kusje van zusje

• 24 Mei 2011 - 21:01

Olga En Bart:

Lieve Corrie en Tom,
    Jullie doen het weer voortreffelijk. Wat zien jullie prachtige dingen . Geweldig dat jullie dat samen kunnen doen. Geniet daar maar van.
    Succes weer en heel veel liefs Olga en Bart.

• 26 Mei 2011 - 21:11

Miralda:

hola amigos
    al lezende probeer ik een beeld te vormen en de foto"s helpen daar zeker aan mee prachtig!!! ga zo door!
    dikke X

• 02 Juni 2011 - 07:17

Dirk En Dirk Uit Rij:

hebben genoten van jullie verslagen, zien jullie vast en zeker nog eens op pad