Finisterra gezien! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Finisterra gezien! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Finisterra gezien!

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

04 Juni 2011 | Spanje, Santiago de Compostella

Gisteren zijn we op Cabo Finisterra aangekomen. Een prachtig moment na zoveel kilometers. Het was mooi weer dus een schitterend gezicht op de Atlantische Oceaan.
Met de bus zijn we vandaag weer terug in Santiago, slapen in het Senimar de Menor, gaan nog even naar de Kathedraal en rusten vanmiddag goed uit .
Morgen vroeg op voor de reis naar Madrid en maandag naar Eindhoven. We hebben prachtige weken achter de rug, weer veel moois om op terug te kijken, vele bijzondere ontmoetingen maar ook " eenzame" dagen.

Ultreia, Bon Camino en tot later!

• 04 Juni 2011 - 15:18

Rens:

nog 2 nachtjes en dan zie ik jullie weer, n goede reis terug en toto maandag kus van zus

• 05 Juni 2011 - 08:18

Henk :

een diepe buiging,respect. groeten uit twente.

• 06 Juni 2011 - 05:41

Corrie En Co:

Wat geweldig dat jullie nu ook weer je doel hebt bereikt, klasse.

Goeie terug reis en tot ziens bij een of andere wandeling.

Groetjes Co en Corrie

• 06 Juni 2011 - 12:08

Miralda:

Lieve lopers
    wat prachtig dat jullie het weer mochten volbrengen!!! Echt heel gaaf.
    ik kan niet wachten om jullie weer te zien en te horen naar de bevindingen.