De laatste rustplaats voor SdC - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu De laatste rustplaats voor SdC - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

De laatste rustplaats voor SdC

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

30 Mei 2011 | Spanje, Pedrouzo

Gisterenavond brak er boven onze Alberque het noodweer los. De straat leek een rivier. Wij zaten op dat moment van ons diner te genieten, nog even getwijfeld of onze schoenen droog stonden maar dat was geen probleem. Net als iedere avond op tijd naar bed en weer vroeg op. Het was droog een beetje grijs maar wel warm. Bij een tussenstop, een barretje langs de weg kwamen we Rene uit Amsterdam weer tegen. Vandaag letten we niet meer zo op het landschap maar denken veel meer aan het bijzondere van " naar Santiago" gaan. Hier in Pedrouzo zijn we op tijd voor de Alberque die 2 jaar geleden¨" completo" was. Een prachtige nieuwe en schone herberg!
Morgenochtend vertrekken we weer vroeg en proberen bij de mis van 12.00 uur te zijn. Woensdag gaan we door naar Finisterra, nog 3 dagen wandelen. Daar zien we echt naar uit en verheugen ons om de zee weer te zien, de zee waar we deze reis mee begonnen zijn!

Ultreia!

• 30 Mei 2011 - 16:08

Rens:

succes met de laatste kilometers!
    dikke dikke kus

• 30 Mei 2011 - 19:17

Olga En Bart:

Lieve Corrie en Tom,
    Jeetje het zit er bijna weer op. Wat hebben jullie het weer fantastisch gedaan.
    Kanjers zijn jullie en ik verheug mij al op jullie verhalen en foto's.
    Succes met de laatste loodjes.
    We zien elkaar gauw als jullie weer thuis zijn.
    Liefs en de groetjes Olga en Bart

• 30 Mei 2011 - 19:53

Hans:

Wat fijn dat het goed gaat met jullie. En maar jullie zien straks de Atlantische Oceaan en niet de zee. Schijnt toch ietwat anders te zijn, maar goed, we hopen dat jullie op tijd voor de mis zijn en dan op naar Finsterra.
    Veel liefs van Hans en Christa.