Met een bootje over - Reisverslag uit Santander, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Met een bootje over - Reisverslag uit Santander, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Met een bootje over

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

11 Mei 2011 | Spanje, Santander

We zijn alweer een paar dagen verder. Het gaat goed, we genieten van elk moment.De Camino de North maakt al onze verwachtingen waar. Prachtig mooie zeegezichten, zeegeluiden met op de achtergrond de bergen. Dit betekent ook enge klimmetjes en op je knieen onder de bomen door, over rotspartyen en over het strand.We lopen de laatste dagen met z'n zessen, 3 spanjaarden en Heinz uit Duitsland. Bij de nonnen in Laredo geslapen. Gisteren een allerhartelijk welkom met een maaltijd in de Alberque van Guemes. Om 20.00 uur een woordje van de Padre daarna met z'n allen eten.
Vanmorgen weer vroeg op pad langs de kust, met een veerbootje over naar Santander. Nu zitten we in de Alberque. Afscheid genomen van Jose. Moeten goed uitrusten het wordt morgen een lange etappe.

Foto plaatsen lukt vandaag niet, wie weet in de volgende slaapplaats.

Kus van ons op de Camino!

:SMS update:: 13 mei 2011 :
De herberg is vol, we mogen toch voor 4e op de slaapbank in de receptie/keuken. Als we uit het raampje kijken zien we de zee! Bon nuit.

:SMS update:: 15 mei 2011 :
Gisteren een dag vol regen. In La Franca in een pension samen met Heinz, Karl Heinz en Marie Jo overnacht en van een Spaans diner genoten. Vandaag een prachtige dag vlak aan de kust. Liggen in het gazon van de alberque in Poo. We hebben vakantie! Huesta manana.

• 11 Mei 2011 - 18:28

Christa:

Hoi Tom en Corrie, Wat hebben jullie het reuze gezellig daar in den verre. Zo te lezen moet je ook een beetje surveivelen, maar dat mag de pret niet drukken. Ga zo door, ik lees jullie op de voet, maar blijf wel gezond he.

Groetjes Christa

• 12 Mei 2011 - 10:58

Rens:

ik ben blij te horen dat het goed gaat met jullie endat jullie weer mooie !
    mensen tegenkomen.
    wacht af op de fotos, dikke kus van zus doei

• 12 Mei 2011 - 12:36

Essie:

Klinkt mooi, spannend, gezellig, bijzonder, spectaculair, interresant, moeilijk, zwaar en vooral om te genieten.

Ga zo door!!!

Dikke kus,
    Es en Tom jr

• 13 Mei 2011 - 08:51

Doorrrrrrrrrrrrrrrrr:

Hoi corrie en tom, ben blij dat het goed gaat met jullie, ziet er erg leuk en gezellig uit, neem een neut van me. Zondag de 10 heb er zin in,, wel weinig getraind door het huis maar dat hoor je nog wel. dikke kus doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• 14 Mei 2011 - 10:14

Hans:

Dit even terzijde berichten; Theo en ik hebben ons ingeschreven voor de Amsterdam marathon. Christa is vandaag gestart in Swolgen en loopt de komende 7 dagen het Pieterpad tot Vorden.

Gr. en liefs, Hans.

• 15 Mei 2011 - 17:50

Olga En Bart:

Hoi Corrie en Tom,
    Een gratis douche in de buitenlucht is ook niet verkeerd. Toch wensen wij jullie meer zon toe. Speciaal voor Tom, Ajax heeft gewonnen van Twente vandaag.Fijn dat alles weer zo goed gaat. Geniet er maar van. Wij genieten van jullie verhalen, mailtjes.
    Succes de komende dagen. Wij blijven jullie volgen. Tot de volgende mail.liefs Oga en Bart

• 16 Mei 2011 - 06:39

Marjon Van Irsel:

Leuk om jullie weer te volgen. Het gaat goed zo te lezen...

heel veel plezier nog en geniet van alle mooie momenten met elkaar en jullie mede 'pelgrims'.

groeten Marjon

• 16 Mei 2011 - 07:40

Zussie:

Hey zus of zwager onthouden jullie een beetje de geheimen van de spaanse keuken zodat ik het ook eens kan proeven.
    jammer van de regen maar die hebben jullie zeker naar ons gestuurd, hier is het nu nat en vies.
    dat het vandaag weer een moie dag voor jullie mag worden, dikke kus van mij