Het weekend begint - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Het weekend begint - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Het weekend begint

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

06 Mei 2011 | Spanje, Bilbao

Gisteren een prachtige dag, ook nu met veel verschillende paden, smalle doorgangen, rotsblokken en oversteekjes. Het weer is heerlijk, beetje warm 30 graden! In We trekken door naar de Alberque in Alto de Morga daar moeten we even van het Camino pad af en lopen langs de weg. Na 2,3 km worden we verwelkomt door een van de spaanse heren, met nog 3 Duitse dames zijn we de enige in de herberg. We krijgen een plaatsje in een van de zalen, het sanitair is ruim en schoon. Later zitten we met z'n zessen aan tafel.
Na een minder goede nachtrust gaan we na een licht ontbijt weer op pad. De spaanse heren helpen ons om weer op de goede weg te komen, na ca 6 km zien we ook weer de gele pijlen. De omgeving is vandaag weer anders, het waait wat en de zon laat zich vandaag niet zien. Het einddoel is Bilbao, het laatste stuk naar de Alberque gaat dwars door de stad.
Weer veel kilometers vandaag. Straks een pelgrims diner en morgen een goed ontbijt.

We hebben het weer reuze naar ons zin.

Tom en Corrie

XXXXXX

• 06 Mei 2011 - 16:26

Roel En Kim:

He tom en corrie

Onwijs leuk om al jullie verhalen te lezen. We zijn super trots op jullie.
    En wat een leuke foto's het ziet er echt prachtig uit.

Hier is ook alles goed het is weer lekker warm.

Heel veel liefs dikke kus van us

• 06 Mei 2011 - 17:48

Rens:

Hoi zussie en zwager van mij,
    Leuk de eerste fotos, ziet er weer prachtig uit.
    geniet ervan!!!!
    kus van mij

• 08 Mei 2011 - 19:08

W En E:

Hola signor y signorita,

We zijn super trots op jullie. Fijn dat het zo goed gaat en wat een mooie foto 's!!!

kussie