Bericht van de Pelgrims - Reisverslag uit Santander, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Bericht van de Pelgrims - Reisverslag uit Santander, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Bericht van de Pelgrims

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

17 Mei 2011 | Spanje, Santander

Hallo allemaal,

We slapen in een oud schooltje in Sebrayo. We waren 1 van de laatste maar hebben hierdoor wel een kamer voor ons 2!
Gisteren een kamer met zicht op zee. Het gaat goed, maar wel zwaar.
Morgen passeren we de splitsing en gaan dan verder op de Primitivo.
We zijn over de helft (500 km).

Groetjes,
Tom en Corrie
:SMS update:: 21 mei 2011 :
We zijn vandaag in Bodenaya aangekomen. Een rustige dag door veel mooi natuurschoon. Hebben op een bospad een oude spanjaard geholpen die onwel was geworden. Waren al vroeg in deze geweldige Alberque. Een paradijs voor ons. Met wierook en muziek zijn we door Alberto gastvrij ontvangen. Zelfs de was is voor ons gedaan! Nu wachten we op het gezamenlijk eten dat door de hospitaliros is klaar gemaakt. Met 8 verschillende nationaliteiten aan tafel. Morgen worden we met muziek en ontbijt gewekt.

Groetjes van ons!

P.s. Goed gedaan Door:D

• 18 Mei 2011 - 12:19

Zus Rens:

zo al weer over de helft, hopelijk kan je snel weer wat fotos toevoegen, ben nieuwsgierig dat weet je he
    dikke kus voor jullie beide doei

• 19 Mei 2011 - 18:13

Kees Middelkoop:

hoorden van dennis dat jullie een site hadden , geweldig om te zien wens jullie heel veel reisplezier

• 20 Mei 2011 - 19:45

Miralda:

Hola Lieve Pelgrims
    Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed met jullie gaat en wat zijn jullie al een eind op weg, het lijkt inderdaad heel anders als vorige route, ik wens jullie nog veel fijne kilometers de komende dagen.
    Buen Camino y hasta pronto! MiraldaXXX

• 21 Mei 2011 - 06:38

Door:

Hoi luitjes,
    fijn dat het goed gaat, bij jullie hier ook alles oke.de 10 gelopen in 1uur en 9 minuten het was erg gezellig. train weinig beetje druk met de verhuizing.
    Ik mis jullie wel hoor.Je zoon ook nog zien lopen met de hele was leuk. Nou tot gauw en een dikke kus. dooooooor en Piet

• 21 Mei 2011 - 06:40

Dooooooooooooooooooo:

o ja erg leuk jullie kaart, niet verwacht.
    en ton neem lekker een nut van me, en jij corrie een bakkie, ha ha

• 22 Mei 2011 - 09:33

Rens:

zo moesten jullie ehbo verlenen?
    het is maar goed dat jullie allround wandelaars zijn he.
    fijn dat alles goed gaat, hier is het vandaag bewolkt en veel wind, dus ik ga lekker chillen op de nieuwe bank.
    kuskuskus

• 22 Mei 2011 - 19:27

José Herruer (LEO):

Heel veel succes met de tweede helft van jullie ongelooflijk mooie tocht.

Groetjes José, je weet wel van LEO

• 24 Mei 2011 - 12:47

Co En Corrie:

Het klinkt geweldig wat jullie allemaal meemaken. Dat de tweede helft ook zo goed mag gaan, met mooi wandelweer en mooie ontmoetingen onderweg. Nog heel veel wandelplezier.

Groetjes Co en Corrie