Het blijft mooi! - Reisverslag uit Santa Croya de Tera, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Het blijft mooi! - Reisverslag uit Santa Croya de Tera, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Het blijft mooi!

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

28 Mei 2013 | Spanje, Santa Croya de Tera

Vandaag in Santa Croya de Tera aangekomen, een korte route vandaag waardoor we heerlijk van de tuin en het goede weer kunnen genieten. Ook rusten we wat extra uit. de laatste dagen hebben we vele kilometers gelopen.Van Zamora naar Riego Del Camino was een bijzonder zware etappe, het eerste deel van de route was niet zo heel erg mooi en om 10.30 uur hebben we met de marathon van Leiden " meegelopen" :) Gelukkig veranderde de omgeving op het laatste deel. In Riego Del Camino hebben we met 3 andere de Alberque gedeeld, ieder stel een eigen kamer. In de "eetzaal" van de bar van Pepe een maaltijd genuttigd.Heel bijzonder:)

Gisteren een prachttocht over de bergen langs de Rio Esta, werkelijk een schitterend uitzicht. In Tabara een donativo Alberque overnacht, daar waren ook weer meer pelgrims. Een wat onrustige nacht. We zijn nu weer een beetje bijgekomen. Het gaat goed met ons en het is leuk jullie berichtjes terug te lezen.

Corrie en Tom.

• 28 Mei 2013 - 18:54

Rens:

hallo
    rust maar lekker uit tenslotte is t ook vakantie he.Zondag was t mooi om Roel te zien tijdens de marathon, wat n prestatie he van die jongen.en wat n plaatjes he die klein kinderen v jullie op de app ook jullie fotos zijn mooi maar ook zeer bijzonder. nou nog een dikke kus en dan ga ik oja ook groeten van moes doei

• 28 Mei 2013 - 22:20

Wim Oostendorp:

Dag Tom & Corrie,

Inmiddels zijn wij weer terug uit Frankrijk eerder dan gepland.
    Het weer werd er niet beter op in de nacht werd het 0 gr en overdag 6 gr met regen.
    Nog een week ben ik thuis en dan weer aan het werk.
    Maar dan is het voor jullie nog niet afgelopen.
    Zoals ik het lees hebben jullie gelukkig goed weer en gaat het voorspoedig.
    Alles weer geheeld Corrie ? en bij jou ook Tom ?
    Er zitten weer een paar mooie foto's bij Corrie.
    Ik wens jullie veel wandel plezier en geniet.
    Groetjes Wim

• 30 Mei 2013 - 22:20

Peter Duk:

Hoi tom en corrie
    Lekker dat het goed gaat verslagen gelezen ,foto,s nog niet gezien,
    Maar dat komt door mijn atechniesche kennis :-) :-) :-)
    Kijk goed uit en nog veel wandel plezier .
    Gr de 4 dukkies