Silleda - Reisverslag uit Silleda, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Silleda - Reisverslag uit Silleda, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Silleda

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

08 Juni 2013 | Spanje, Silleda

De afgelopen dagen waren weer pittige dagen. Veel zware klimmen en uiteraard weer dalen. Ook dan moeten we goed oppassen, de paadjes zijn vaak erg smal en vol met keien en stenen. Deze camino vinden we eenn van onze zwaartste camino's. We komen door kleine dorpjes wasr de tijd stil heeft gestaan en nog maar weinig mensen wonen. Soms moeten we aan de kant voor een kudde koeien die naar het land of de stal gaan. Veel blaffende honden op ons pad, maar ook honden die even hun kop omhoog doen om te kijken naar die gekke pelgrims.
Op de bergen staat de gele brem en de paarse heide in volle bloei, buitengewoon prachtig. Gisteren in de Alberque van Castro Dozon is de Nederlandse pelgrim Klaas lelijk gevallen en moest naar het ziekenhuis van Santiago de Compostella gebracht worden. Vanmiddag zagen we hem hier in Silleda weer lopen.

We zijn op schema, morgen nog een dag van 25 km en maandag de laatste 16 naar Santiago.

Een fijne groet van ons.

• 09 Juni 2013 - 13:48

Paulien:

Ha Corrie en Tom,
    Wat goed dat jullie op schema zitten, daaraan kan je zien dat jullie veel ervaring hebben met wandelen.
    Gisteren met Door de kippenloop gedaan, en onderweg zeggen we tegen elkaar: "we moeten drinken van Corrie " en nemen dan een slok. Helaas kon ik hem niet uitlopen, maar Door wel die kanjer.
    Ik wens jullie een goede terugreis, en tot ziens in leiden.
    Paulien

• 09 Juni 2013 - 13:56

Doorrrrrr:

Hoi luitjes,
    Fijn dat alles goed gaat, hier ook gisteren de kippenloop gedaan zwaar maar voldaan.
    Ik ben aardig rood geworden ondanks het smeren. Kijk steeds meer uit naar de vierdaagse heb er zo een zin in.Paulien kom Hem helaas niet uit lopen maar dat verteld ze jullie zelf wel.
    Ben ook weer blij als ik jullie zie, vier vanmiddag mij verjaardag, Paulien en Herman komen ook gezellig. Nou zie jullie gauw weer en dan effe samen aan de wandel. Groetjes ook van Piet.

• 09 Juni 2013 - 20:42

Ineke Koppers:

Wat even prachtige foto's!
    Ik vind het heel knap hoor wat jullie doen. Het is toch wel een ontzettend eind lopen. Geweldige ervaring denk ik wel.
    Het zit er ook alweer bijna op he? Ik hoop jullie weer snel bij de Roadrunners te zien.
    Groetjes, Ineke

• 10 Juni 2013 - 15:59

Mary:

Hallo Tom en Corrie,

Wat geweldig het eind is al in zicht. Top!!!! Jullie buffelen ook maar gewoon door heb ik het idee. Ik weet dat het ook van zelf gaat, het lichaam wil gewoon lopen. Wij hebben zaterdag voor het eerst weer gewandeld, lekker 25 in Katwijk. Door en Paulien nog gezien, wat een kanjers ook.
    Op naar Santiago en tot ziens.

Groet,
    Mary