Santiago de Compostella - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Santiago de Compostella - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostella

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

11 Juni 2013 | Spanje, Santiago de Compostella

Weer een top ervaring! Gisteren op het plein bij de Kathedraal aangekomen. En weer naar de webcams staan zwaaien:)
Het weer was niet zo mooi, druilerig en koud maar het speciale gevoel was er toch wel.

We hebben 5 zeer bijzondere maar ook 5 zeer zware weken gehad. Wat zijn deze delen van Spanje prachtig. We hebben van elke dag genoten. Zoveel moois, fijne mensen ontmoet, lol en leed gedeeld, samen gekookt, gegeten en geslapen.( en altijd weer vroeg op)

Gistermiddag zijn we bij het " Hollands Huis" geweest, een " huiskamer" van het genootschap van Jacobus uit Nederland en Belgie. Fijn om onze ervaringen te delen.

Met Ute en Micheal heerlijk gegeten en afscheid genomen.

Nu verblijven we nog 2 (3) nachten in Seminario de Menor in SdC en gaan vandaag naar de speciale pelgrimsmis.
Voor Tom een nieuwe garderobe aanschaffen, er is niets meer heel!

Donderdag vliegen we terug naar Amsterdam. Fijn om weer terug te gaan en onze kinderen, kleinkinderen,zussen, zwagers, neven, nichten, wandelvriendinnen en hardloopvrienden, buren en collegas te zien.

Lieve groetjes van ons en tot gauw!!!

• 11 Juni 2013 - 09:34

Will Heineman:

Wat gaat het allemaal weer snel.
    Een hele hoop weer gezien van Spanje.
    Overal komt weer een eind aan.
    Maar wat jullie allemaal weer mee gemaakt en gezien hebben nemen ze jullie niet af.
    De verhalen horen we nog wel.
    De terug reis met het vliegtuig leverd misschien problemen op ivm staking in Frankrijk.
    Hier gaat alles goed.
    Wes zit nog even in italie op vakantie.
    Dennis naar school.
    En ik mag zo naar de fysio.
    Groetjes en tot siens.
    De Heinemannetjes.

• 11 Juni 2013 - 16:37

Olga En Bart:

lieve Corrie en Tom,
    wat is de tijd snel gegaan . Proficiat met het behalen van jullie einddoel. Geweldig hebben jullie het weer gedaan.
    Geniet daar nog even voordat jullie terugvliegen.
    wij zitten nog op de camping in Rockanje en dat bevalt ons uitstekend.
    Graag maken we een afspraak om naar jullie toe te komen als we weer thuis zijn. dat wordt na 12 juli.
    we zijn benieuwd naar jullie foto,s en verhalen .
    heb je al weer een nieuwe wandeltocht in je hoofd zitten Corrie? Ik weet nog van de vorige keer dat je amper thuis was en al wist wat de volgende uitdaging werd
    liefs van ons en tot gauw Olga en Bart

• 11 Juni 2013 - 22:33

Cor:

Hoi Tom en Corrie,

Het moet een fantastische wandeling geweest zijn, zoals jullie omschreven en gefotografeerd hebben. Goed gedaan. En nu nog even nagenieten.

Groetjes, Cor, Yvonne en samantha

• 12 Juni 2013 - 22:43

Henk Loman:

Tom en Corrie, wederom heel veel respect en een diepe buiging, groeten vanuit Twente. Tot gauw,Henk.

• 28 Februari 2014 - 20:18

Nico De Fretes:

Even een vraag hebben jullie een pakketje naar Vezelay en Saint Jean de Port verzonden en is dit op tijd en aangekomen?? en weet je misschien hoe lang dit onder weg is?

mtvrgr Nico de Fretes