Ourense - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Ourense - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Ourense

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

05 Juni 2013 | Spanje, Ourense

Hallo, vandaag in Ourense aangekomen. We slapen in de Alberque van een gerestaureerd klooster. Een oude stad met een mooi oud centrum met prachtige winkels. ( Zara, H&M, Intersport)

Het lukt mij niet om via de pc de fotos te plaatsen. ik probeer het later met mijn mobile! Peter Duk als je links op " foto´s" klikt kan je de foto´s bekijken.

Het is hier nog steeds prachtig en warm weer. De laatste wandeldagen zullen niet zo lang meer zijn, ongeveer 25 km per dag. We kunnen s´middags op tijd de was doen, winkelen of een slaapje doen. beetje vakantie dus.

We zijn een van de weinige die geen bus of taxi gebruiken. Veel " pelgrims" nemen tussendoor de bus of taxi. Heel jammer !!!

Lieve groetjes van ons uit Ourense.

• 05 Juni 2013 - 20:18

Wim Oostendorp:

Dia Tom y Corrie,

Corredores de pies ligeros para cargas pesadas.
    Licht voetige lopers kunnen zware laste dragen.
    Zo als ik lees gaat het jullie nu nog steeds goed af en zien jullie ook nog kans om van de omgeving
    te genieten.
    Krachtig van jullie dat je niet in de verleiding komt om ook een stukje met de bus te gaan.
    Mogen jullie ook van de laatst dagen fijn genieten,en er nog veel plezier van beleven.
    También la montana más alta de ir paso a paso.
    Ook over de hoogste berg ga je stap voor stap.
    Groetjes Wim