Via de La Plata - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Via de La Plata - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Via de La Plata

Door: Corrie en Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

04 Mei 2013 | Spanje, Sevilla

Voettocht vanaf Sevilla via Santiago de Compostella naar Muxia.

  • 05 April 2013 - 17:24

    Olga Schrover:

    Hoi Corrie en Tom,
    We wisten niet dat jullie nu al weg gingen. wij dachten volgende maand. Sorry want dan had ik jullie nog wel even een bezoekje gebracht. Ook deze keer wensen we jullie een fantastische en goede tocht toe. We zullen jullie volgen.
    Succes en lieve groetjes van Olga en Bart

  • 06 April 2013 - 19:56

    Wim Oostendorp:

    Tom en Corrie,

    Zoals de andere routes die jullie al hebben gedaan en ik jullie mocht volgen,zo zal ik jullie met veel plezier
    ook dit keer op jullie pad volgen.
    En mag ik jullie voor de start dit aan jullie mee geven.

    Vivir en armonia con uno mismo entonces usted vive en armonia con el mundo.

    Of te wel'

    Leef in harmonie met je zelf, dan leef je in harmonie met de wereld.

    Een groet en sterkte met de eerste PAS.

    Wim

  • 08 April 2013 - 00:05

    Caminofrans:

    Ik ben ruim een jaar geleden van Saint Jean Pied de Port naar Santiago en daarna via Muxia en Finisterra weer terug naar Santiago gelopen.
    Op: caminofrans.waarbenjij.nu kun je mijn voorbereidingen en mijn tocht terug vinden. Misschien heb je er wat aan. Via mijn profiel naar Camino 2012 Frans . Mocht je nog vragen hebben dan kun je me altijd mailen. Ik ben een zeer ervaren pelgrim, ik loop ieder jaar tenminste 4000 km!
    Ben inmiddels begonnen aan de voorbereidingen voor mijn tweede camino de Camino Portugues, vanaf Porto. Dit vanwege de vele blaren die ik vorig jaar had op de CF.
    Heel veel plezier met je heel goede tocht .
    Buen Camino Caminofrans.

  • 02 Mei 2013 - 21:42

    Esther:

    Lieve pap en mam,

    Ook dit keer zullen we jullie op de voet volgen tijdens jullie tocht van Sevilla naar Muxia.
    We wensen jullie een hele goede reis met veel mooie natuur, bijzondere ontmoetingen en veel plezier samen.
    Geniet van elk moment!

    Veel liefs,
    WEJWDATB


  • 03 Mei 2013 - 19:23

    Corrie:

    Hoi Tom en Corrie,

    Heel veel succes en loopplezier, we gaan jullie weer volgen.

    Veel lieve groetjes van Co, Jose en Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Tom en Corrie

Actief sinds 11 Mei 2009
Verslag gelezen: 849
Totaal aantal bezoekers 48478

Voorgaande reizen:

30 Juli 2022 - 01 September 2022

Weer op pad!

31 Juli 2015 - 04 September 2015

Op de fiets naar Rome

04 Mei 2013 - 15 Juni 2013

Via de La Plata

30 April 2011 - 12 Juni 2011

Finisterra!

Landen bezocht: