Een goed onderkomen. - Reisverslag uit Castilblanco de los Arroyos, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Een goed onderkomen. - Reisverslag uit Castilblanco de los Arroyos, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Een goed onderkomen.

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

08 Mei 2013 | Spanje, Castilblanco de los Arroyos

Vandaag een wandeling van 35 km. Gisteren in Almaden de La Plata
Overnacht. Het was een prachtige tocht eerst wel 15 km langs de weg gelopen maar de andere 17 km door prachtig natuur gebied van kurkeiken en daartussen een tapijt van paarse pracht. Heerlijk rustig geslapen, geen gesnurk.
Vandaag wilde we 2 etappes doen, om. 7 uur op pad. Het ging heerlijk tot
Tom van een kudde geiten een film wilde maken. Paniek.....camera weg! Tom alleen terug gegaan....helaas niet gevonden. Inmiddels waren er al
Veel pelgrims langs geweest die we later weer inhaalde. Ze waren allen bezorgd.
Gelukkig had ik ook veel foto's genomen. Het is niet anders, gewoon pech.
Verder hadden we weer een pracht dag...wat een schitterende natuur. Veel
Verschillende kleuren weer. Het lastste stuk was weer aardig klimmen, en
Het stuk naar de Alberque viel ook niet mee. Maar....we hebben hier een eigen kamer en alles is schoon zelfs de keuken. Terwijl ik dit stukje plaatst
Heeft Tom gekookt. Ik probeer er nog een foto bij te plastsen.

Lieve groetjes van ons.

• 08 Mei 2013 - 20:10

Ada Vergouwe:

Jammer van jullie fototoestel!
    Maar beter nu dan in week 6 want dan heb je helemaal niks meer!
    Maar nog....spijtig!
    Gr. Ada.

• 08 Mei 2013 - 20:10

Rens:

Leuk om de reisverslagen te lezen,ik ziit er weer helemaal in.In gedachten zie ik jullie samen lopen in de spaanse zon.Fijne avond nog en morgenweer een mooi wandeling.
    Ps.ter informatie hier zojuist een lekker onweersbuitje met regen gehad.
    Groetjes van mij en moes

• 08 Mei 2013 - 21:09

Esther (van De Kapper (-; ):

Hola luitjes!

Wat goed om te lezen dat jullie al weer zo lekker aan de wandel zijn!
    Al flink wat kilometers gehad in een paar dagen!

Balen van de videocamera,des te meer mooie foto's maken dan maar!

Veel succes verder,en het is leuk om te lezen wat jullie beleven !

Liefs Es

• 09 Mei 2013 - 19:05

Henk Loman:

Tom en Corrie, gedachten zijn bij jullie, veel plezier vanuit Twente, Groeten,Henk.

• 09 Mei 2013 - 19:31

Marina:

Ha Corrie en Tom,
    Wat ontzettend balen van de camera. Ach, als jullie elkaar maar niet kwijt raken.
    Dat jullie snel zijn wisten we natuurlijk al. Ook bij de LRRC op maandag zien we vaak jullie kuiten. Heel veel plezier!