Warme dagen verder - Reisverslag uit Valdesalor, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Warme dagen verder - Reisverslag uit Valdesalor, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Warme dagen verder

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

14 Mei 2013 | Spanje, Valdesalor

Hallo allemaal,

Het is alweer een paar dagen geleden en veel gebeurd is.
Op dit moment zitten we in een Alberque in Valdesalor.
In Zafra in de Alberque van Antonio overnacht en daar extra
Verzorging gehad. Die dag ben ik over een paar steentjes gevallen en lelijk op mijn gezicht terecht gekomen, bril half stuk en gat in mijn knie.Gelukkig kon ik na enkele minuten weer verder lopen. In het dorpje Puebla de Sancho Perez heeft een horloge maker mijn bril kunnen maken. Carmen een arts die ook de Camino loopt heeft nog even naar mijn verwondingen gekeken.
Zaterdag 11 mei een tocht van 21 km tot Villafranca de los Barros.
Zondag Moederdag een zware dag van 44 km, een prachtige natuur met kilometers druivenvelden
en olijfbomen. In Merida weer snel de Alberque gevonden. Gisteren. ook weer vroeg op pad een zeer warme dag 38 graden en weinig schaduw. Na 35 km kwamen we eindelijk aan in het klooster Casa de la Misericordia. Een prima overnachting. Morgen op pad naar Caceres een plaats met historie.

Voor allen een liefdevolle wandelgriet

• 14 Mei 2013 - 19:36

Corrie En Co:

Hoi Tom en Corrie,

Wat een pech om zo te vallen hopelijk heb je niet te veel last.
    Jullie lopen wel enorme etappes.
    Nog mooie wandeldagen en geniet vooral.

Groetjes Co en Corrie

• 14 Mei 2013 - 20:10

Essie:

Lieve pap en mam,

Fijn dat het zo goed gaat. Mam, fijn dat je verder niet al te veel last van je verwondingen hebt.
    Mooie foto's!

Voorzichtig verder en stuur een beetje zon naar ons op!!!!!

Dikke kus van ons

• 14 Mei 2013 - 20:37

Joke En Wil:

Corrie en Tom.
    Ik vind julli echt kanjers met wat jullie presteren.
    Ballen dat Corrie gevallen is hopen dat het snel geneest.
    Wij zitten een paar daagjes in Brugge.
    Wij wensen jullie verder nog veel sterkte.
    En blijf genieten van de natuur.
    Joke en Will.

• 14 Mei 2013 - 20:43

Paulien:

Hoi Corrie en Tom,
    Jullie hebben heerlijk mooi weer zeg, hier regen en koud...
    Hou je schaafwonden op de knie soepel met zalf, dan geneest het beter.
    Succes verder!

• 14 Mei 2013 - 22:41

Cor:

Nou, ziet er lelijk uit en Tom kan het nog niet geloven zo te zien op de foto. Hopelijk heb je niet teveel last van je knie.

Yvonne en Cor

• 15 Mei 2013 - 21:28

Olga Schrover:

Lieve Corrie en Tom,
    Je liet ons even schrikken. Een bikkel ben je om dan zo weer door te gaan.
    Jullie beleven weer heel wat en behalve je valpartij leggen jullie weer heel wat voortvarende km af. we nemen ons petje voor jullie af.
    Nog vele mooie en valloze km wensen wij jullie toe. liefs en groetjes Olga en Bart.

• 16 Mei 2013 - 22:10

Elize:

Wat een km lopen jullie zeg! Hopelijk vallen de verwondingen mee! Veel plezier en succes xxx