Salamanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Salamanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Salamanca

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

23 Mei 2013 | Spanje, Salamanca

Lieve mensen, vanaf het dakterras van de Alberque in Salamanca
lukt het mij om weer eens een stukje te schrijven. We zijn alweer een eind op weg en hebben zeer mooie dagen achter de rug. De dagen beginnen koud en trek ik zelfs mijn handschoenen en 2 jassen aan. Er zijn veel pelgrims obderweg. Ook hebben we Stefano met zn ezel uit België ontmoet. Stefano heeft parkinson. We hebben over veel beekjes via " stapstenen" moeten lopen, eenmaal zelfs de schoenen uit! Het is een prachtige natuur, 2 dagen lopen over de veetrekroute. Veel dorpjes zijn er niet, er zijn dagen dat we niets en niemand tegenkomen. Gelukkig hebben we wel elke dag een goed onderkomen.

Mijn gezicht is bijna genezen op mn knie nog een pleister. Tom zn blaren gaan voorspoedig!

Allemaal de lieve wandel groetjes van ons.

• 23 Mei 2013 - 19:53

Joke En Will:

Hoi Corrie en Tom
    Gelukkig gaat het beter.
    Jammer dat het weer wat minder is.
    Een schale troost hier is het weer niet anders.
    Komende dagen komen er alleen maar records met het weer.
    Wij wensen jullie nog veel wandel plezier.
    En genietvan de natuur.die zal best mooi zijn.
    Groetjes Joke en Will.

• 23 Mei 2013 - 19:57

Dooooooooooooooooooooooooor:

Nou het is hier ook bagger weer je wordt er depri van. Hier alles goed erg druk met de verhuizing van werk. Pfffffffffffff. Zaterdag ga ik met Paulien de marathon wandelen lijkt ons leuk. Mis jullie wel hoor, groetjes xx

• 23 Mei 2013 - 20:00

Doooooooooooor:

Ga zondag naar je zoon kijken heb er zin in.

• 23 Mei 2013 - 20:34

Cor:

Fijn dat het best wel goed gaat, toch? Jammer dat ergeen foto's van de stieren gemaakt zijn, of wel?

• 23 Mei 2013 - 20:57

Rens:

Hai zus en zwager fijn dat t goed gaat en ja t weer is ook hier niet best
    de kachel staat af en toe nog aan.ook blij dat jullie weer wat konden schrijven want t is stil op de app
    maar wie weet en we gaan alweer n beetje aftellen hier.Maar geniet van de mooie dagen die jullie daar hebben. dikke kus van mij en moes