Stieren - Reisverslag uit Valdesalor, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu Stieren - Reisverslag uit Valdesalor, Spanje van Tom en Corrie Botermans - WaarBenJij.nu

Stieren

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Tom en Corrie

18 Mei 2013 | Spanje, Valdesalor

Beste volgers van papa en mama,

Vandaag heb ik mama even gesproken. Het gaat goed.
Mama's gezicht is bijna helemaal over, van haar knie heeft ze nog wel wat last, maar daar wordt goed voor gezorgd.

Gister was een slechte dag met veel regen en STIEREN.......
Er waren veel stukken waar papa en mama over/door hekjes moesten en langs koeien en stieren die het wel interessant vonden, die wandelaars. Mama is erg bang geweest.

Vandaag was een koude start, met maar 4 graden. Later werd het wel warmer. Helaas was de douche in de Albergue niet warm, dus toen ik mama sprak lag ze in bed op te warmen.
Straks gaan ze eten en daarna lekker slapen.

Vooralsnog liggen papa en mama voor op schema, niet express maar het komt steeds zo uit.
Wij kijken nu al erg uit naar hun thuiskomst!

Lieve groetjes,
Esther

• 19 Mei 2013 - 11:45

Peter Duk:

hoi tom en corry
    heb gister esther gebeld hoorde dat corry gevallen
    was ,maar lees nu dat het goed gaat gelukkig .
    nog een hoop wandel plezier
    gr je trein maten.

• 21 Mei 2013 - 15:39

Wim Oostendorp:

Dag Tom en Corrie.

Fijn om te lezen dat het beter gaat met Corrie,de weg die jullie gaan is vol met obstakels letterlijk en figuurlijk.
    Eindelijk kon ik wat van jullie lezen, de verbinding hier in Frankrijk laat de wensen over.
    Zo ik zie hebben jullie beter weer dan wij het is hier nu behoorlijk nat.
    De omgeving is prachtig en we genieten er zeker van.
    Tom en Corrie kijk uit voor stenen ook al zijn ze klein ze kunnen een hoop te weeg brengen.
    Nog veel wandel plezier en geniet van elkaar en alles om je heen.

Van uit Frankrijk. Les Alicourts.
    Wim en Ria